عنوان خبر :   آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده‌های علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ دانشگاه برگزار شد.


آئین تکریم و معارفه رئیس دانشکده‌های علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ دانشگاه، دوشنبه، بیست و سوم فروردین ماه، با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه در سالن توحید برگزار شد و طی آن از دکتر داود آزادفر تقدیر و دکتر مهدی مشکور در این سمت معارفه شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آئین از زحمات دکتر آزادفر در دوران تصدی مسئولیت تشکر و برای دکتر مشکور برای ادامه راه آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم با استفاده از نیروی جوانی، ارائه طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های جدید و کمک همکاران دانشگاهی، شاهد حرکت رو به رشد بیشتری در دانشکده باشیم.

دکتر نجفی‌نژاد افزود: طی سال‌های گذشته دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانسته است با همت کارکنان و دانشجویان خود مسیر تعالی و رشد را به خوبی طی و جایگاه‌های مناسبی را از نظر شاخص‌های مختلف کسب کند که این موضوع، مسئولیت ما را در برابر انتظارات بسیار گسترده جامعه بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در رتبه نخست در بین دانشگاه‌های کشاورزی کشور بر اساس آخرین رتبه‌بندی و ارزیابی دانشگاه‌های دولتی تحت نظارت وزارت علوم از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: این رتبه حاصل تلاش همکاران گرانقدر در حوزه‌های مختلف آموزش، پژوهش، روابط بین‌الملل و ... است و حفظ جایگاه و انجام رسالتی که این رتبه برای ما ایجاد می‌کند بسیار با اهمیت است.

ایشان تصریح کرد: با توجه به نیازهای جامعه به عنوان یک کشور در حال توسعه و پیشرفت و همچنین در حال مقابله با جنگ اقتصادی با ابرقدرت‌های زورگو و مستکبر، نحوه فعالیت‌ها باید با تلاشی مضاعف همراه باشد و دانشگاه‌ می‌تواند به عنوان قوه عاقله و متفکر، در کنار نظام تصمیم‌گیری نقش مهمی را ایفا نماید.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه دانشکده علوم جنگل دانشگاه یکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌های کشور بوده و دارای سابقه‌ علمی بسیار خوبی است گفت: این دانشکده با بهره‌گیری از اساتید برجسته و کارآمد خود می‌تواند در بزنگاه‌ها و گلوگاه‌های تصمیم‌گیری نقش خود را به خوبی ایفا و با انجام مطالعات و تحقیقات علمی خود نسبت به حفظ جنگل‌ها و مدیریت چالش‌ها و مشکلات آن اقدام کند.

دکتر نجفی‌نژاد با اشاره به شعار امسال گفت: گسترش تولید و رفع موانع اشتغال، نیازمند کار و عمل است و دانشگاه می‌تواند با استفاده از منابع تحقیقاتی و ظرفیت‌های موجود در کنار دستگا‌ه‌های اجرایی، نواقص فرآیند تولید را شناسایی و رفع نماید.

در ادامه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت جنگل، قرار گرفتن در جایگاه ریاست دانشکده علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ مسئولیت سنگین و حساسی است که می‌تواند در حفظ و کنترل چالش‌ها و مشکلات مربوط به جنگل بسیار با اهمیت و موثر باشد.

حجه‌الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم افزود: قطعا قرار گرفتن در هر مسئولیت و جایگاهی اگر با تقرب به خداوند همراه باشد توفیقات بیشتری را به ارمغان خواهد داشت.

دکتر آزادفر در این آئین گفت: توفیقی برای بنده بود تا با تمام وجود و توان خود در این مسئولیت خدمت کنم و امورات جاری و توسعه‌ای دانشکده را به پیش ببرم.

وی در ادامه از حمایت‌های مسئولین دانشگاه در رفع چالش‌ها و مشکلات و همکاری همه همکاران در حوزه‌های مختلف دانشگاه تشکر و قدردانی کرد.

سپس رئیس دانشکده علوم جنگل و مهندسی چوب و کاغذ دانشگاه گفت: امیدوارم بتوانم در این سمت منشأ خدمت باشم و با همکاری تمامی همکاران، امور آموزشی و پژوهشی دانشکده را به تعالی برسانیم.

 تاریخ ارسال خبر :   23 فروردین 1400 - 22:44    |     تعداد بازدید :   733
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   1278
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  17 + 4 :