عنوان خبر :  برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


🔷 به همت دبیرخانه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با مشارکت فعال مسئولان و مدیران دانشگاهی، نخستین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سال جدید به صورت مجازی برگزار شد. 

🔶 در ابتدای این جلسه، دکتر نجفی‌نژاد با اشاره به اهتمام در برگزاری هرچه بهتر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان گفت: با اجرای ویژه‌برنامه های قرآنی و تفسیر برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه  و با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری و استانی بصورت وبیناری، کیفیت این برنامه‌ها را بالا ببریم.
🔷 رئیس دانشگاه همچنین به برگزاری برنامه‌های منسجم و مرتبط در خصوص مشارکت حداکثری واحدهای مختلف در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: باید با تشکیل گروه‌های مجازی و دعوت از سخنرانان مطرح  کشوری در حوزه‌های مرتبط سیاسی ویژه دانشگاهیان، ضمن تزریق  امید به جامعه و مردم، انگیزه حضور حداکثری در انتخابات بیشتر شود. 

🔶 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن بیان فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری تعدادی از برنامه‌های مرتبط در این ماه در قالب فضای مجازی و با حضور مبلغین حوزه‌های دینی در شب‌های قدر برگزار خواهد شد. 

🔴 در انتهای این جلسه، پیشنهادات واحدهای مختلف جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن برنامه های ماه مبارک رمضان مطرح و مقرر شد این برنامه ها، با انسجام و همکاری واحدهای مختلف، بصورت فعال برای جامعه دانشگاهی برگزار شود.

 تاریخ ارسال خبر :   29 فروردین 1400 - 09:24    |     تعداد بازدید :   369
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   1281
 کلید واژه ها :   برگزاری جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  18 + 4 :