عنوان خبر :   جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد


جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور دکتر نجفی‌نژاد، رئیس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر اعضا، با محوریت بررسی سند آینده نگاشت تعالی دانشگاه در چشم انداز ۱۴۲۵ و برنامه‌های پیشنهادی دهه مبارک فجر، سه‌شنبه، پنجم بهمن ماه، در سالن اندیشه برگزار شد.

 رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این جلسه با بیان اینکه سند آینده نگاشت تعالی دانشگاه، سندی جامع و پویا است گفت: این سند در طول زمان باید مورد پایش قرار گیرد تا اهداف در نظر گرفته شده در این سند محقق گردد.

 دکتر نجفی‌نژاد افزود: دانشگاه به عنوان یک نهاد اجتماعی راهبر، باید در موضوعات مختلف جامعه، پیشرو باشد.

 وی مسئولیت‌پذیری و امید آفرینی را از وظایف دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: در سند چشم انداز ۱۴۲۵ بر موضوع کارآفرینی تاکید شده است که موضوعی چند بخشی و چند بعدی بوده و اجزا و فعالیت‌های مختلفی از جمله آموزش، پژوهش، تحول اقتصاد و ... را در بر خواهد گرفت.
 
 گفتنی است: در این جلسه، اعضای حاضر به بیان نظرات خود پیرامون نگارش سند آینده نگاشت تعالی دانشگاه در افق ۱۴۲۵ و همچنین پیشنهاد اجرای برنامه‌های مربوط به گرامیداشت ایام‌ا.. دهه مبارک فجر توسط واحد‌های مختلف دانشگاه پرداختند.

 تاریخ ارسال خبر :   06 بهمن 1400 - 08:48    |     تعداد بازدید :   778
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   15914
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  25 + 7 :