عنوان خبر :  اطلاعیه شماره 2- مراجعه حضوری دانشجویان مقطع دکتری 1400


قابل توجه دانشجویان گرامی مقطع دکتری 1400:

با عنایت به اطلاعیه کمیته پیشگیری و سلامت دانشگاه در خصوص فرآیند آموزش حضوری دانشجویان مقطع دکتری سال 1400، رعایت موارد ذیل از روز شنبه مورخ 29/8/1400 در محیط دانشگاه الزامی می باشد.

1- رعایت کلیه  پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کلیه محیط های آموزشی و خوابگاهها الزامی می باشد.

2- دانشجویانی که دو دوز واکسیناسیون خود را تاکنون تکمیل نکرده اند می بایست فرآیند واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند و سپس در محیط دانشگاه حضور یابند.

3- دانشجویانی که  دارای مستندات پزشکی مبنی بر عدم استفاده از واکسیناسیون در زمان فعلی می باشند می بایست مستندات مربوطه را به تایید پزشک معتمد مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه برسانند. در غیر اینصورت مجوز حضور در محیط دانشگاه را نخواهند داشت.

4- کلیه دانشجویان می بایست پرینت کارت واکسیناسیون خود را هنگام ورود به دانشگاه همراه داشته باشند و با مراجعه حضوری به مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه (واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی- طبقه سوم) پرینت کارت واکسیناسیون توسط کارشناسان مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه تایید گردد تا مجوز ورود به محیط های آموزشی دانشگاه صادر شود، در غیر اینصورت مجوز حضور نخواهند داشت.

5- دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه پس از تایید مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه می بایست با مراجعه به اداره امور خوابگاهها (واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی طبقه همکف) مجوز اسکان در خوابگاه را دریافت نمایند. 

6- دریافت کارت دانشجویی برای دانشجویان نو ورود با حضور در سلف سرویس دانشجویی واقع در محوطه پردیس دانشگاه ساختمان )جهان نما( واحد اتوماسیون تغذیه امکانپذیر می باشد.زوي سلامتي براي کليه دانشجويان گرامي، آخرين مصوبات کميته پيشگيري و شوراي گاه در خصوص آموزش ي به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:
7- شماره تماس های پاسخگویی به دانشجویان گرامی (اداره امور خوابگاهها، 9 -32452308-017) (مرکز مشاوره و سلامت، 32452303 -017) (دفتر معاونت دانشجویی32452300- 017) ، فضای مجازی (تلگرام) با آدرس @student_vp_gau ، اینستاگرام با آدرس student.gau  و سامانه خدمات الکترونیک به آدرس https://boostan.gau.ac.ir  آماده پاسخگویی به سوالات دانشجویان می باشد.

 

حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه

خبر